Dystans17.24 km Teren16.00 km Czas01:18 Vœrednia13.26 km/h
Mt Coot-Tha Forest
Po wczorajszych stu kilometrach na dzisiaj mięliśmy plan pojechać pod Ipswich pojeździć w okolicach Parku Narodowego Main Range. W międzyczasie udało nam się namówić Adama, on zaproponował Samowi i zmieniliśmy plany, żeby jednak pojechać do White Rock Park. Po chwili dołączył do nas jeszcze sąsiad Carl i w ten sposób pojechaliśmy w 5-tke. Najpierw musieliśmy się zatrzymać w Chapel Hill, żeby Piotrek mógł odebrać kask, który zostawił, któregoś dnia. Po krótkiej rozmowie zdecydowaliśmy wszyscy, że jednak zostajemy tutaj i udaliśmy się do lasu.

Na początek zjazd singlem do Gap Creek Reserve Area skąd postanowiliśmy wdrapać się na górę Mt Coot-Tha. Nie było to takie łatwe więc były momenty, gdy musieliśmy podprowadzać rowery pod górę. Na szczycie napiliśmy sie kawki i po chwili wróciliśmy do lasu. Zjazd był stromy, do tego koniec drogi był ogrodzony więc kto nie wyhamował lądował na siatce, nie wiem kto coś takiego wymyślił, mogli chociaż jakiś znak postawić.

Po tym zjeździe postanowiliśmy zrobić jeszcze jedną rundkę singlem.