Maj, 2009

Dystans40.37 km Czas02:30 Vœrednia16.15 km/h
Po parkach
Dzisiaj z Piotrkiem postanowiliśmy się przejechać ścieżką rowerową przez parki w północnej części Brisbane.

Najpierw umówiłem się z Piotrkiem niedaleko jego domu, w Indooroopilly. Stamtąd wróciliśmy do mnie, gdzie zostawił swój plecak. Dalej już pojechaliśmy na północ. Najpierw przez Roma Street Parkland, a później przez Victoria Park. Niestety koło szpitala najechałem na gwóźdź i nie mogłem dalej jechać. Dowiedzieliśmy się, że najbliższy sklep jest oddalony o ok 2 km. Poprowadziliśmy rowery przez kolejne parki i w Newmarket udało wymienić się dętkę. Niestety przez awarię straciliśmy trochę czasu i musieliśmy skrócić dalszą trasę.
Pojechaliśmy przez Ashgrove, Paddington do Milton. Już zastanawialiśmy jakie polskie danie dzisiaj zjemy, ale okazało się, że Polski Klub był zamknięty.
Stamtąd pojechaliśmy już do mnie do domu, z krótkim postojem w wietnamskiej restauracji na West Endzie.
W domu chwilę odpoczęliśmy i pojechaliśmy pociągiem do kumpla na urodziny. Jak się później okazało skończyły się dopiero w poniedziałek :)

Dystans10.40 km Czas00:38 Vœrednia16.42 km/h
Temp.23.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Do szkoły
Najpierw do szkoły (2 km) i powrót dłuższą trasą przez Ogród Botaniczny i Story Bridge.

Dystans22.69 km Czas01:31 Vœrednia14.96 km/h
Temp.24.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Indooroopilly
Dzisiaj Piotrek wracał do domu po imprezce i postanowiłem go odprowadzić do Indooroopilly czyli tam gdzie się wczoraj spotkaliśmy. Przy okazji kupiłem chrześnicy prezent urodzinowy. to był kolejny pretekst do jazdy na rowerze mimo nie wyspania :)
Po drodze na boisku Uniwersytetu trafiliśmy na mecz żeńskiej piłki nożnej.

Do domu wróciłem ścieżką rowerową wzdłuż Western Freeway, trochę dłuższa droga, ale za to nie ma tyle górek po drodze więc chyba tamtędy będę jeździł do Piotrka.

Mapka

Dystans45.84 km Teren2.00 km Czas03:08 Vœrednia14.63 km/h
Temp.24.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Toohey Forest
Rano spotkałem się w Piotrkiem w Indooroopilly, skąd razem pojechaliśmy na przejażdżkę. W trakcie jazdy trochę zmieniliśmy trasę i pojechaliśmy do Toohey Forest Park na południu Brisbane. Chwilę pojeździliśmy na po lesie i wróciliśmy do City jadąc ścieżką rowerową wzdłuż autostrady.

Ostatni postój przed domem mieliśmy w Polskim Klubie, gdzie zamówiliśmy sobie polski obiad - pierogi z mięsem i do tego po Żywcu :)

Mapka

Dystans4.75 km Czas00:16 Vœrednia17.81 km/h
Temp.23.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Krótko
Krótka przerwa w nauce.
Najpierw do fryzjera, a później do supermarketu.