Dystans37.71 km Czas01:51 Vœrednia20.38 km/h
Temp.24.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Norman Creek Greenway
Czekałem do 17, aż przestanie padać i nie doczekałem się więc wsiadłem na rower i pojechałem w deszczu. Akurat spadła temperatura do 24'C więc było przyjemniej.

Najpierw wskoczyłem na trasę wzdłuż autostrady na południe, by po chwili odbić na trasę pieszo-rowerową wzdłuż Norman Creek. Dojechałem nią nad rzekę Brisbane, gdzie przez Story Bridge przejechałem na drugą stronę rzeki. Tam już jechałem trasą jak normalnie do pracy, czyli kładką na wodzie. Dojechałem do Breakfast Creek i zawróciłem jadąc równolegle ulicą.
W ogrodzie botanicznym natrafiłem na policję na rowerach jadącą regulaminową prędkością i za nimi zrobiła się kolejka rowerzystów. Na szczęście tuż za ogrodem przejechali na drugą stronę rzeki, a reszta rowerzystów mogła się rozpędzić. Na moją stronę rzeki przejechałem mostem pieszym, na którym spotkałem tę parę policjantów, którzy zwrócili mi uwagę, że się już ciemno zrobiło i czas włączyć światła :) Końcówka to już deptakiem nad rzeką przez South Bank.