Dystans41.18 km Czas02:02 Vœrednia20.25 km/h
Temp.26.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
Rundka dookoła rzeki
Dzisiaj nie miałem pomysłu na trasę więc zrobiłem tylko rundkę dookoła rzeki.

Po drodze zatrzymałem się przy kompleksie tenisowym, na którym już w styczniu odbędzie się turniej Brisbane International - ostatnia rozgrzewka przez Australian Open.
Przez rzekę przejechałem mostem w Indooroopilly i do miasta wróciłem przez kampus University of Queensland. Dalej była ścieżka wzdłuż rzeki, przez jakiś czas jechałem świeżo wyremontowanym odcinkiem. Z powrotem przez rzekę przejechałem przez Story Bridge.

Żeby dobić do 40km pojechałem jeszcze na chwilę na South Bank.

Zdjęcia nie za dobre, bo robione telefonem (tak jak wczoraj).

kosiasz
10:11 poniedziałek, 28 grudnia 2009
pogoda jest dobra, powinno być ponad 30'C, ale to trochę za dużo jak na jazdę na rowerze. tutaj w zimę się dobrze jeździ, bo w dzień jest między 18 a 25'C
rammzes
10:08 poniedziałek, 28 grudnia 2009
Ja chyba jeszcze bardziej zazdroszczę pogody! 26 stopni to moje marzenie ;D
kosiasz
09:44 poniedziałek, 28 grudnia 2009
jak się lubi jeździć po mieście to jest dosyć sporo ścieżek rowerowych, na mapkach z urzędu miasta są podzielone na kategorie: na jezdni / obok drogi, czy rekreacyjna / komunikacyjna. Dla każdego coś miłego, z tym, że niektóre nie są połączone ze sobą, ale malują lub budują ich coraz więcej
sikor4fun-remove
09:39 poniedziałek, 28 grudnia 2009
zazdroszczę terenu do jazdy rowerkiem :]

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa sukce