Dystans55.35 km Czas03:10 Vœrednia17.48 km/h
Temp.27.0 °C SprzêtRaleigh Mojave 4.0 (2007)
SouthEast Fwy Bikeway & Bulimba Creek Bikeway
Drugiego dnia nadrabiania zaległości wybrałem się do RSL - organizacji kombatanckiej, w której pracuję raz w tygodniu jako wolontariusz. Chociaż pracuję tam od lipca, nie byłem jeszcze na rowerze (za dobry dojazd komunikacją miejską).

Najpierw pojechałem ścieżką rowerową wzdłuż autostrady (SouthEast Freeway Bikeway). Po jakimś czasie odbiłem w prawo do lasu eukaliptusowego i przejechałem koło kampusu Uniwersytetu Griffith. W Sunnybank RSL byłem po 57 minutach jazdy i 17.67 przejechanych kilometrach. Nie wiem czy będę tam jeździł na rowerze, trochę męcząca trasa.

Dalej pojechałem ruchliwymi drogami do rzeczki Bulimba Creek, wzdłuż której prowadzi rekreacyjna ścieżka rowerowa (Bulimba Creek Bikeway). Z powodu ostatnich opadów deszczu rzeczka wylała i zalała mostek, którym miałem jechać. Pomyliłem drogi i już nie wróciłem na rekreacyjną ścieżkę, od tej pory jechałem trasą wyznaczoną na poboczu ulic.

Pod koniec dojechałem już do rzeki Brisbane, gdzie jechałem dobrze znaną mi ścieżką wzdłuż rzeki, aż trafiłem na imprezę zamkniętą na trasie rowerowej i musiałem się wdrapywać na górę klifów, żeby ominąć przeszkodę.