Dystans37.76 km Czas01:50 Vœrednia20.60 km/h
Do pracy w RSL, a później do znajomych
Dom 1 - RSL (08.00) 0.54h / 17.44km / 27'C
RSL - Dom 2 (15.00) 0.56h / 20.32km / 32'C

Tym razem pojechałem na rowerze do mojej poniedziałkowej pracy w wolontariacie w organizacji kombatanckiej. Trasa nie jest zbyt przyjemna, trochę górek, ale dałem radę i się nie spóźniłem :)

Po pracy pojechałem dalej na południe do znajomych mieszkających w Daisy Hill. Najpierw wróciłem do autostrady, tzn ścieżki rowerowej biegnącej wzdłuż niej. Później musiałem wskoczyć już na ruchliwą drogę Logan Rd. Nie lubię jeździć ulicami, gdzie jest ograniczenie do 80/100 km/h, nie czuję się bezpiecznie.

Na miejscu poszedłem zrobić zdjęcie kangurowi, jak obiecałem wczoraj. Niestety jedyny kangur, który pojawił się na polance był szybszy od aparatu więc wrzucam archiwalne zdjęcie z tego samego miejsca :) Dodatkowo zrobiłem zdjęcie znakowi z koalą, ale tego to można spotkać tylko nad ranem, gdy budzi się, zmienia zdjęcie i idzie dalej spać.