Dystans100.17 km Czas04:41 Vœrednia21.39 km/h VMAX49.33 km/h Podjazdy614 m
Têtnoœr.127 TêtnoMAX161 Kalorie 2324 kcal Temp.22.0 °C SprzêtGiant
Na początek sezonu prosto do Lublina
Kategoria 100 plus, Zalicz Gminę
Zrobiło się cieplej więc postanowiłem dołączać do Moniki (gdy jest w delegacjach) rowerem. Pierwsza okazja nadarzyła się przy okazji wyjazdu do Lublina. Podjechałem pociągiem do miejscowości najdalej wysuniętej na południe od Warszawy w kierunku lubelskim przez jaką przejeżdżałem rowerem. Był to Grabniak.

Pierwszą większą miejscowością na trasie były Ryki, wktórych zatrzymałem się na krótki postój, znalazłem kawę, wyciągnąłem przekąski i rozsiadłem się na ławce w parku. dalej kontynuowałem serwisówką, aż zobaczyłem rekę Wieprz, również na mapie pojawił mi się punkt turystyczny i na chwilę odbiłem prawo. W Kośminie znalazłem dwór rodziny Kossaków z XIX wieku jak również super urządzone pole namiotowe dla kajakarzy.

Na trasie zobaczyłem też kilka zabytków znajdujących się na liście szlaku renesansu lubelskiego.

0 km - Grabniak

22 km - Ryki - Kościół Najświętszego Zbawiciela (1908-1914)