Dystans34.39 km Teren33.00 km Czas03:59 Vœrednia8.63 km/h VMAX40.00 km/h
Temp.25.0 °C SprzêtSpecialized Rockhopper Expert
Mt Joyce Escape-2011 MTBA Marathon Championships
Akurat w tę niedzielę odbywały się Mistrzostwa Australii, Pedro postanowił mi pokazać jak wygląda maraton MTB. Dzień wcześniej pojechaliśmy odebrać zestaw startowy, ja kupiłem sobie również koszulkę rowerową przygotowaną na te zawody.

W drodze na zawody © kosiasz

Góra Mt Joyce znajduje się ok 80km na południe od Brisbane, a zawody odbywały się w świeżo otwartym parku rowerowym, nad zalewem w górach.

Trasa maratonu © kosiasz

W pełni sił przed maratonem © kosiasz

Rajd okazał się trudny, (Pedro to przyznał), w sumie trasę 35km (miało być 40) przejechałem w 4 godziny (odpoczynek wliczony) i zająłem miejsce 60 z 65 :) Chyba jednak wolę spokojną jazdę bez ścigania się, ale to nie oznacza, że nie spróbuję jeszcze swoich sił w zawodach rowerowych.

W pewnym momencie jak zrobiłem fikołka w krzaki, to ktoś z tyłu mi pogratulowałem ładnego lotu. Po chwili ktoś mi powiedział, że widział węża w okolicy mojego upadku, dobrze, że na niego nie wpadłem :/

Po rajdzie © kosiasz

Poniżej filmik nakręcony na jednej z tras w tym parku.