Dystans35.51 km Czas02:12 Vœrednia16.14 km/h VMAX41.10 km/h
Miasto noca
12h w pracy to już normalka więc postanowiliśmy wykrzesać dodatkowe siły i wieczorem wyskoczyliśmy na rowery. Piotrek powiedział, że nie był jeszcze nigdy w dzielnicy Bulimba więc wyruszyliśmy w tamtym kierunku.

W pierwszą stronę pojechaliśmy północnym brzegiem rzeki przez City, New Farm, Teneriffe. W Powerhouse odbywa się teraz coroczny comedy festival, o tej porze jednak widzieliśmy jedynie ludzi wychodzących po występach kabareciarzy.

Brisbane Comedy Festival © kosiasz

Rzekę, żeby dojechać do Bulimby postanowiliśmy przekroczyć przez Gateway Bridge (otwarcie ścieżki rowerowej było w czerwcu zeszłego roku). Na szczyt prowadzi ok 1km 5% podjazd. Na górze zrobiliśmy sobie postój, Piotrek jeszcze się nie przyzwyczaił do SPD i miał bliskie spotkanie z betonem. Niestety przy okazji upadku przestała działać manetka od przedniej przerzutki. Szybko skorygowaliśmy naszą trasę powrotną i wycieczkę skończyliśmy w Bulimba. Czekając na City Cata (prom) zaspokoiliśmy pragnienie zimnym piwkiem.

Bulimba Ferry © kosiasz

Piwko na zmęczenie © kosiasz

Po drodze zrobiliśmy sobie jeszcze kilka zdjęć na wodzie.