Dystans33.67 km Czas01:41 Vœrednia20.00 km/h VMAX44.80 km/h Podjazdy240 m
Kalorie 496 kcal Temp.9.0 °C SprzêtSpecialized Rockhopper Expert
Pierwszy raz tysiąc km w jeden miesiąc
Dzisiaj pojechałem do pracy nr 2, tym razem z pociągu wysiadłem w Woodridge, bo w Logan Central było śniadanie dla rowerzystów - z okazji rozpoczęcia przygotowań do corocznego rajdu charytatywnego z Brisbane do Gold Coast (100km) i jego krótszej części z Logan do Gold Cost (60km). Nie wiem czemu już w czerwcu się tym zajmują, gdyż rajd będzie 10/10/10, ale nie zastanawiałem się długo, zjadłem śniadanie, posłuchałem przemówień, wziąłem ulotki, mapki i inne gadżety i pojechałem do pracy. Do domu wróciłem przez Rochedale i dalej South-East Freeway (brakujący odcinek jeszcze nie skończony, a jutro ostatni dzień Czerwca - pewnie znowu przekleją datę zakończenia).

Na początku miesiąca zaplanowałem przejechać ok 750km, żeby w połowie roku mieć minimum połowę planu rocznego czyli 5000km. 2500km przekroczyłem kilka dni temu, ale tak dobrze mi szło, że postanowiłem podbić do 1000km w jeden miesiąc i też się udało. Nie wiem kiedy następnym razem uda mi się tyle przejechać, ale mam nadzieję, że już tak leniwy miesiąc jak maj mi się nie powtórzy :)