Dystans14.24 km Teren10.00 km Czas01:12 Vœrednia11.87 km/h VMAX39.60 km/h Podjazdy160 m
Kalorie 129 kcal Temp.27.0 °C SprzêtSpecialized Rockhopper Expert
Daisy Hill Koala Sanctuary
W piątek wybrałem się z Tatą na krótką przejażdżkę po lesie stanowym w Daisy Hill.

Wybraliśmy najdłuższą - 9km trasę (już kiedyś tam byłem).

Od kilku dni padało non-stop więc było sporo błota i w kilku miejscach strumienie płynęły w poprzek ścieżki. Wreszcie mogłem przetestować rower :)

Strumień © kosiasz

Jeziorko w lesie © kosiasz

Jeziorko w lesie (wersja panoramiczna) © kosiasz

kosiasz
14:46 sobota, 13 marca 2010
będę musiał teraz częściej za miasto wyjeżdżać, na razie po wakacjach wróciłem do pracy więc będę pokonywał tą samą trasę kilka razy w tygodniu.
zyla82
14:42 sobota, 13 marca 2010
No widzę, że rower zaczynasz testować w terenie. Mój właśnie z serwisu wrócił, ale taka chlapa za oknem, że człowiekowi odechciewa się wychodzić, może jutro będzie lepsza pogoda. pozdrower

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa razpr