Dystans58.05 km Czas03:04 Vœrednia18.93 km/h VMAX52.90 km/h Podjazdy540 m
Kalorie 874 kcal Temp.21.0 °C SprzêtSpecialized Rockhopper Expert
Mój "Mt Coot-Tha Challenge"
Dzisiaj jest dzień wolny w Australii - Urodziny Królowej.
Postanowiłem się przejechać trasą Mt Coot-Tha Challenge 2010. Brałem udział w Great Brisbane Bike Ride w 2009 roku (bez odcinka na Mt Coot-Tha), ale w tym roku musiałem odpuścić z powodu na pracę.
Zmieniłem trochę trasę, gdyż rajd prowadził przez nowy tunel pod rzeką przez który normalnie nie można przejeżdżać rowerem (tzn można, ale mandat wynosi AU$60).

Na rozgrzewkę miałem 8 kilometrów i po nich zaczął się 5-kilometrowy podjazd. Na górze czekała mnie panorama Brisbane, a później zjazd na dół góry.
Dalej pojechałem wzdłuż autostrady, którą przekroczyłem rzekę.
Zrobiłem sobie postój tuż koło mostu i po przerwie nie mogłem prawie jechać, tak mnie bolały nogi po ostatnich kilku dniach jazdy.
Po drodze przejechałem jeszcze przez park Rocks Riverside - poniżej kilka fotek Piotrka z zeszłego roku.

Kilka zdjęć:

Na szczycie Mt Coot-Tha © kosiasz

Zbliżenie na miasto © kosiasz

Turbinka © zyla82

Żywopłot © zyla82

Ławeczki © zyla82

kosiasz
11:28 środa, 16 czerwca 2010
musze uciekac, bo sie rozleniwilem w maju, a zeby miec te 5000 km na koniec roku warto miec polowe w polowie roku
zyla82
07:22 wtorek, 15 czerwca 2010
pPodjazd jak to podjazd, wiadomo że zawrotnych prędkości się nie ma, ale wczołgać wszędzie się można. No mam nadzieję iż kolejne góry będziemy razem zdobywać, no ale wszystko zależy od immi, a Ci milczą od jakiegoś czasu. Tak więc być może sam zdobędziesz je, a ja dołącze później. Już ponad rok czekam na wizę, masakra, nie wiem czemu im to tyle zajmuje, chyba będę musiał do nich przedzwonić. Pozdrower
P.S przestań mi uciekać z kilometrami, już prawie Cię miałem :P
kosiasz
20:55 poniedziałek, 14 czerwca 2010
Te 2-3 kilometry non stop po górę to masakra, jechałem chyba 8km/h, ale wjechałem :) Na Mt Nebo czy Mt Glorious chyba jeszcze za wcześnie, ale co raz bliżej mi, żeby się tam wybrać. Może już z Tobą tam wjadę.
Podrower
zyla82
13:51 poniedziałek, 14 czerwca 2010
No w końcu wybrałeś się na Mt Coot-tha. Ze szczytu to już masz chyba setki zdjęć z panoramą miasta w tle. Jak się podjeżdżało na nowym rumaku? No to teraz czas zdobyć jakiś wyższy szczyt! Pozdrower

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa tajaj