Sierpień, 2008

Dystans55.00 km Teren7.00 km
Roztocze Dzień 1
Stalowa Wola -> Szwedy

Jak tylko zaplanowałem przyjazd do Polski wiedziałem, że pojadę gdzieś na wyprawę rowerową. Po zeszłorocznej Jurze Krakowsko-Częstochowskiej tym razem wypadło na Roztocze.

W poniedziałek rano, chwilę po położeniu się spać po poprawinach, mieliśmy pociąg do Stalowej Woli. Stamtąd pojechaliśmy asfaltem i trochę przez las do wsi Szwedy gdzie znaleźliśmy pierwszy nocleg. Na granicy Parku Krajobrazowego Lasy Janowskie.

Zalicz gminę: +3 Jarocin, Pysznica, Stalowa Wola
Dystans19.00 km
Krótka przejażdżka na rozbudzenie
Krótka przejażdżka na rozbudzenie między weselem a poprawinami.
Dystans67.00 km Teren3.00 km
Radość-Legia-Boernerowo-Zacisze-Radość
Dzisiaj późno wyjechałem z domu, bo o 14.30.
Z Radości pojechałem na chwilę na Legię, żeby kupić sobie bilet na piątkowy mecz (po rocznej nieobecności w Polsce to jeden z priorytetów). Stamtąd pojechałem przez Centrum i dalej Górczewską do kumpla na Boernerowo, żeby obgadać wyjazd na Roztocze. W drodze powrotnej do domu pojechałem mostem Gdańskim na Zacisze do Babci (brakowało mi polskich obiadów :D ) A stamtąd już krótka droga przez Marysin i Międzylesie.
Tym razem google wyliczyło mi 67 km.

Dystans8.00 km
Dzisiaj tylko do serwisu
Dzisiaj tylko do serwisu i z powrotem.
Dystans20.00 km
Powrót z melanżu

Dystans22.00 km
Wakacje w Polsce rozpoczęte
Wakacje w Polsce rozpoczęte. Dzisiaj pojechałem z Radości na Mokotów do kumpla na imprezkę.

Dystans90.00 km
II Masa Powstańcza
Jak tylko dowiedziałem się, że okazji obchodów rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego będzie organizowana II Masa Powstańcza, od razu wiedziałem, że wezmę w niej udział.

Najpierw musiałem dojechać do Muzeum Powstania Warszawskiego, pojechałem sobie Mostem Świętokrzyskim, przez Plac Zamkowy, Plac Krasińskich do MPW.
Okazało się, że o 14 zaczyna się tylko rejestracja, a Masa dopiero o 17. Dzięki temu miałem 3 godzinki, żeby pogadać z kumplem, którego rok nie widziałem.
Po Masie wróciłem przez nowe Krakowskie Przedmieście, zahaczyłem o stadion Legii, Kopiec Powstania Warszawskiego i przez Wisłę przeprawiłem się trasą Siekierkowską.

W sumie cała trasa miała ok 90 km (ok. bo nie mam licznika, a taki dystans podało mi google)